poniedziałek, 23 września 2013

Make - up na co dzień :)

Witam ;)  Prowadzenie blogspota podejście drugie :)
Uwielbiam różne kosmetyki!  I to głównie o nich będę tu pisała, ale pojawi się też troszkę mojego hobby oraz prywaty, zakupy... :) do dzieła!

Na pierwszy rzut podzielę się z Wami moimi ulubieńcami:





Tusz do rzęs Maybelline the Colossal Volum' Express (ok. 25zł)



Jedyny składnik mojego makijażu  (!!!) :)



Rozdziela, wydłuża, pogrubia i podkręca. Nie uczula. Nie wykrusza się. Wydajny bardzo bardzo bardzo!!!



Nie używam cieni, kredek ani eyelinerów, więc co do tuszu jestem bardzo wymagająca. I to jest mój numer jeden! :)

Jedyna silikonowa szczoteczka na rynku która mi odpowiada, tak to używam "tradycyjne" z włosia :)


! ! ! POLECAM    BARDZO ! ! !




Drugi "składnik" mojego makijażu :)

Pomadka ISANA Fruit & Gloss (ok. 6zł)

Ust na co dzień nie maluję a jeżeli trzeba się gdzieś "pokazać", to wybieram tą oto pomadkę. 

Ma ona delikatny kolor różowy, który ledwo widać, natomiast srebrne drobinki bardzo ładnie mienią się na ustach.

Po pomalowaniu wygląda jak błyszczyk,
tyle, że się nie leje ani nie lepi :)

Pomadka ta bardzo fajnie nawilża. Jest trwała
POLECAM, jeżeli ktoś na szybko robi makijaż lub chce delikatnie podkreślić usta



Jutro pokażę Wam moich ulubieńców do pielęgnacji cery.

Tymczasem jest późno, więc życzę Dobrej Nocy :)

1 komentarz: